30 Eleint 2011 14:05
Dodane przez: kol
Komentarze (4)
Skyrim z polskim dubbingiem
Gra, na którą prawie nikt nie czeka, bo i nie ma po co, Skyrim, doczeka się polskiego dubbingu od światowej klasy wydawcy, jakim jest Cenega. Cenega znana z artystycznych i doskonałych spolszczeń choćby Far Cry'a czy Fallouta 3, dostarczy wszystkim spragnionym pokazu możliwości nowego edytora Bethesdy w postaci Skyrim niezapomnianych wrażeń. Fronczewski, Kowalewski, Zborowski, Talar - no przecież cudownie.
http://cenega.pl/news/pi…skyrim/7173
http://cenega.pl/news/pi…skyrim/7173
Komentarze (4)
30 Eleint 2011 13:03
Dodane przez: kol
Komentarze (0)
Wiedźmin 2.0
Wyszła największa z dotychczasowych aktualizacji do Wiedźmina opatrzona numerkiem 2.0. Patch wprowadza naprawdę sporo, zacytujmy:
"Nowe Tryby Rozgrywki
Arena - zupełnie nowy tryb rozgrywki, niezależny od fabuły Wiedźmina 2. Bohater staje na ubitej ziemi, przeciw różnorodnym przeciwnikom i walczy z nimi na śmierć i życie. Prócz złota i cennych przedmiotów otrzymywanych za pokonanie wrogów, gracz dostaje również punkty, które pozwalają porównać osiągnięcia z innymi entuzjastami krwawego sportu na całym świecie. Na arenie czekają nie tylko wyzwania, ale i kompani. Za umiarkowaną opłatą, dołączają do bohatera, by wspomóc go w najtrudniejszych walkach.
Możliwość wysyłania wyników na forum dostępna jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników, którzy posiadają na forum konto. Konto można założyć zarówno z poziomu ekranu startowego gry, jak i na stronie www.thewitcher.com. Kolejne logowania możliwe będą bezpośrednio z launchera gry.
WAŻNE: Korzystanie z różnego rodzaju modów zmieniających atrybuty oraz statystyki postaci, uniemożliwi wysłania Punktów Areny na serwer. Jest to konieczne w celu wyeliminowania potencjalnych prób obejścia systemu klasyfikacji.
Samouczek - jest krótką przygodą, w czasie której gracz ma możliwość zapoznania się z mechanizmami gry. Kierując poczynaniami Geralta ratuje życie Eryka z Przeprawy i krok po kroku uczy się sterowania, podstaw walki, warzenia i używania eliksirów. Samouczek wyznacza coraz to nowe zadania, a po ich zakończeniu sugeruje poziom trudności grania w Wiedźmina 2, adekwatny do umiejętności gracza.
Mroczny poziom trudności - najbardziej wymagający tryb grania w Wiedźmina 2, w którym każdy przeciwnik stanowi wielkie wyzwanie. Rozszerzenie nie tylko podnosi poprzeczkę trudności - dodatkowo oferuje nowe, połączone ponurą legendą zestawy przedmiotów. Rynsztunki Świętokradcy, Wiarołomcy oraz Bratobójcy dają dużą przewagę nad wrogami, a gdy są skompletowane, należące do nich miecze wysysają z przeciwników żywotność i dodają ją wiedźminowi. Jednak dopóki Geralt nie zbierze wszystkich elementów danego rynsztunku, przeklęte miecze będą zabierały mu żywotność bez żadnych profitów.
Ulepszenia i poprawki walki:
Wprowadzono dużą liczbę poprawek w systemie doboru przeciwników.
Można parować bez ograniczeń (nawet nie mając wigoru). Blokowanie ciosów jednak nie eliminuje całości obrażeń (maksimum 50% redukcji po wykupieniu odpowiedniej zdolności).
Poprawiono responsywność przycisków po uniku. Można natychmiast rzucać Znaki, parować oraz atakować.
Wyeliminowano przerywanie ataków Geralta. Ataki są kontynuowane pomimo trafień ze strony przeciwników.
Odebrano przeciwnikom możliwość nieustannego atakowania Geralta po jego powaleniu na ziemię. Po przewróceniu, Geralt wstaje sprawniej unikając kolejnych ataków oraz nie może być powalony dwa razy w krótkim odstępie.
Geralt nie atakuje już przeciwników znajdujących się za innymi wrogami, stojącymi bliżej.
Poprawiono wybieranie celu podczas walki - preferowany jest cel, który wcześniej został zaznaczony.
Poprawiono wybieranie celu podczas walki – preferowany jest przeciwnik z nałożonym efektem krytycznym, umożliwiającym wykonanie ciosu kończącego.
Wyeliminowano dwa dodatkowe kroki Geralta po wykonaniu ataku z wciśniętym przyciskiem poruszania się.
Ataki są kontynuowane nawet przy trzymanym przycisku kontrolującym ruch Geralta (np. W, S, A lub D na klawiaturze).
Ataki są kontynuowane przy naciśnięciu przycisku ataku tuż po zadaniu ostatniego ciosu animacji.
Geralt może wykonać obrót o 180 stopni od razu po zakończeniu ataku.
Poprawiono ogólną responsywność przycisków. Wyeliminowano konieczność wciskania przycisków dwa lub więcej razy, by wykonać daną akcję.
Poprawiono ataki z dystansu. Geralt poprawnie atakuje przeciwników z dystansu (doskok z mieczem przy szykim ciosie), gdy stoją w odpowiedniej odległości.
Inne poprawki w wersji 2.0:
Wyeliminowano blokadę przycisków po rzuceniu kilku petard.
Dodano możliwość ustawienia w narzędziu konfiguracyjnym formatu obrazu niezależnie od rozdzielczości.
Zmniejszono ilość przestrzeni dyskowej wymaganej do aktualizowania gry.
Wyeliminowano przypadki zawieszania się gry podczas wczytywania niektórych stanów gry z Wiedźmina 1.
Dodano więcej potworów do jaskini przed Loc Muine.
Poprawiono sposób i częstotliwość pojawiania się potworów we mgle w akcie drugim.
Poprawiono błąd polegający na przedwczesnym zanikaniu efektu wizualnego towarzyszącego wykorzystaniu Adrenaliny.
Łucznicy sprawniej dobywają miecza, gdy się do nich zbliżamy.
Zmniejszono częstotliwość wykorzystywania tarczy przez magów, gdy rzucamy w nich sztyletami.
Gra jest pauzowana podczas wykonywania ciosów kończących na przeciwnikach.
Wyeliminowano problemy związane z atakowaniem trolla w akcie drugim.
Poprawiono fizykę sztyletów do rzucania.
Celownik do rzucania nożem jest bardziej widoczny.
Poprawiono animację śmierci Geralta, gdy ten ginie podczas rzucania znaku Axii.
Naprawiono lukę w walce z Letho. Tego przeciwnika nie można już zabić serią rzucanych petard.
Poprawiono lukę w trybie ‘Nagła śmierć’, przy którym niemożliwe jest wczytywanie zapisanych stanów gry.
Poprawiono ustawienia kamery w walce z kejranem.
Poprawiono sterowanie kamerą z użyciem gamepada.
Poprawiono wybrane statystki mutagenów.
Poprawiono działanie filtru ‘Rupiecie’ w ekwipunku Geralta.
Poprawiono okienko w ekwipunku Geralta informujące o niedozwolonej czynności.
Wprowadzono poprawki w informacjach wyświetlanych na mini-mapie w akcie pierwszym.
Wprowadzono liczne poprawki do balansu dźwięku w grze.
Poprawiono sposób teleportowania postaci podczas mini-gier.
Poprawiono animacje nekkerów.
Wprowadzono poprawki do zadania ‘Zapach kadzideł’.
Wprowadzono liczne poprawki do lip-syncu w grze.
Wprowadzono liczne poprawki do samouczka w grze."
Gra w wersji 1.35 powinna sama zainstalować 2.0. Jeśli nie, zapraszam tutaj (stąd też pochodzi cytat):
http://pl.thewitcher.com/patch2/
"Nowe Tryby Rozgrywki
Arena - zupełnie nowy tryb rozgrywki, niezależny od fabuły Wiedźmina 2. Bohater staje na ubitej ziemi, przeciw różnorodnym przeciwnikom i walczy z nimi na śmierć i życie. Prócz złota i cennych przedmiotów otrzymywanych za pokonanie wrogów, gracz dostaje również punkty, które pozwalają porównać osiągnięcia z innymi entuzjastami krwawego sportu na całym świecie. Na arenie czekają nie tylko wyzwania, ale i kompani. Za umiarkowaną opłatą, dołączają do bohatera, by wspomóc go w najtrudniejszych walkach.
Możliwość wysyłania wyników na forum dostępna jest tylko dla zarejestrowanych użytkowników, którzy posiadają na forum konto. Konto można założyć zarówno z poziomu ekranu startowego gry, jak i na stronie www.thewitcher.com. Kolejne logowania możliwe będą bezpośrednio z launchera gry.
WAŻNE: Korzystanie z różnego rodzaju modów zmieniających atrybuty oraz statystyki postaci, uniemożliwi wysłania Punktów Areny na serwer. Jest to konieczne w celu wyeliminowania potencjalnych prób obejścia systemu klasyfikacji.
Samouczek - jest krótką przygodą, w czasie której gracz ma możliwość zapoznania się z mechanizmami gry. Kierując poczynaniami Geralta ratuje życie Eryka z Przeprawy i krok po kroku uczy się sterowania, podstaw walki, warzenia i używania eliksirów. Samouczek wyznacza coraz to nowe zadania, a po ich zakończeniu sugeruje poziom trudności grania w Wiedźmina 2, adekwatny do umiejętności gracza.
Mroczny poziom trudności - najbardziej wymagający tryb grania w Wiedźmina 2, w którym każdy przeciwnik stanowi wielkie wyzwanie. Rozszerzenie nie tylko podnosi poprzeczkę trudności - dodatkowo oferuje nowe, połączone ponurą legendą zestawy przedmiotów. Rynsztunki Świętokradcy, Wiarołomcy oraz Bratobójcy dają dużą przewagę nad wrogami, a gdy są skompletowane, należące do nich miecze wysysają z przeciwników żywotność i dodają ją wiedźminowi. Jednak dopóki Geralt nie zbierze wszystkich elementów danego rynsztunku, przeklęte miecze będą zabierały mu żywotność bez żadnych profitów.
Ulepszenia i poprawki walki:
Wprowadzono dużą liczbę poprawek w systemie doboru przeciwników.
Można parować bez ograniczeń (nawet nie mając wigoru). Blokowanie ciosów jednak nie eliminuje całości obrażeń (maksimum 50% redukcji po wykupieniu odpowiedniej zdolności).
Poprawiono responsywność przycisków po uniku. Można natychmiast rzucać Znaki, parować oraz atakować.
Wyeliminowano przerywanie ataków Geralta. Ataki są kontynuowane pomimo trafień ze strony przeciwników.
Odebrano przeciwnikom możliwość nieustannego atakowania Geralta po jego powaleniu na ziemię. Po przewróceniu, Geralt wstaje sprawniej unikając kolejnych ataków oraz nie może być powalony dwa razy w krótkim odstępie.
Geralt nie atakuje już przeciwników znajdujących się za innymi wrogami, stojącymi bliżej.
Poprawiono wybieranie celu podczas walki - preferowany jest cel, który wcześniej został zaznaczony.
Poprawiono wybieranie celu podczas walki – preferowany jest przeciwnik z nałożonym efektem krytycznym, umożliwiającym wykonanie ciosu kończącego.
Wyeliminowano dwa dodatkowe kroki Geralta po wykonaniu ataku z wciśniętym przyciskiem poruszania się.
Ataki są kontynuowane nawet przy trzymanym przycisku kontrolującym ruch Geralta (np. W, S, A lub D na klawiaturze).
Ataki są kontynuowane przy naciśnięciu przycisku ataku tuż po zadaniu ostatniego ciosu animacji.
Geralt może wykonać obrót o 180 stopni od razu po zakończeniu ataku.
Poprawiono ogólną responsywność przycisków. Wyeliminowano konieczność wciskania przycisków dwa lub więcej razy, by wykonać daną akcję.
Poprawiono ataki z dystansu. Geralt poprawnie atakuje przeciwników z dystansu (doskok z mieczem przy szykim ciosie), gdy stoją w odpowiedniej odległości.
Inne poprawki w wersji 2.0:
Wyeliminowano blokadę przycisków po rzuceniu kilku petard.
Dodano możliwość ustawienia w narzędziu konfiguracyjnym formatu obrazu niezależnie od rozdzielczości.
Zmniejszono ilość przestrzeni dyskowej wymaganej do aktualizowania gry.
Wyeliminowano przypadki zawieszania się gry podczas wczytywania niektórych stanów gry z Wiedźmina 1.
Dodano więcej potworów do jaskini przed Loc Muine.
Poprawiono sposób i częstotliwość pojawiania się potworów we mgle w akcie drugim.
Poprawiono błąd polegający na przedwczesnym zanikaniu efektu wizualnego towarzyszącego wykorzystaniu Adrenaliny.
Łucznicy sprawniej dobywają miecza, gdy się do nich zbliżamy.
Zmniejszono częstotliwość wykorzystywania tarczy przez magów, gdy rzucamy w nich sztyletami.
Gra jest pauzowana podczas wykonywania ciosów kończących na przeciwnikach.
Wyeliminowano problemy związane z atakowaniem trolla w akcie drugim.
Poprawiono fizykę sztyletów do rzucania.
Celownik do rzucania nożem jest bardziej widoczny.
Poprawiono animację śmierci Geralta, gdy ten ginie podczas rzucania znaku Axii.
Naprawiono lukę w walce z Letho. Tego przeciwnika nie można już zabić serią rzucanych petard.
Poprawiono lukę w trybie ‘Nagła śmierć’, przy którym niemożliwe jest wczytywanie zapisanych stanów gry.
Poprawiono ustawienia kamery w walce z kejranem.
Poprawiono sterowanie kamerą z użyciem gamepada.
Poprawiono wybrane statystki mutagenów.
Poprawiono działanie filtru ‘Rupiecie’ w ekwipunku Geralta.
Poprawiono okienko w ekwipunku Geralta informujące o niedozwolonej czynności.
Wprowadzono poprawki w informacjach wyświetlanych na mini-mapie w akcie pierwszym.
Wprowadzono liczne poprawki do balansu dźwięku w grze.
Poprawiono sposób teleportowania postaci podczas mini-gier.
Poprawiono animacje nekkerów.
Wprowadzono poprawki do zadania ‘Zapach kadzideł’.
Wprowadzono liczne poprawki do lip-syncu w grze.
Wprowadzono liczne poprawki do samouczka w grze."
Gra w wersji 1.35 powinna sama zainstalować 2.0. Jeśli nie, zapraszam tutaj (stąd też pochodzi cytat):
http://pl.thewitcher.com/patch2/
Komentarze (0)
31 Eleasias 2011 16:18
Dodane przez: kol
Komentarze (0)
Wiedźmin 2 - dobija do miliona!
Jedna z najciekawszych gier RPG ostatnich lat dobija powoli do miliona sprzedanych egzemplarzy, a w chwili pisania tego newsa już być może ta liczba została przekroczona.
"Według danych udostępnionych przez CD Projekt RED, polski cRPG sprzedał się w nakładzie 949 355 egzemplarzy.
Podany wynik jest o 24 procent lepszy, niż sprzedaż poprzedniej odsłony przygód Białego Wilka w analogicznym przedziale czasowym. Warto zaznaczyć, że opublikowane dane dotyczą pięciotygodniowego okresu sprzedaży wersji pudełkowej (od premiery do końca II kwartału) oraz czternastotygodniowego handlu elektronicznego. Druga forma dystrybucji stanowi około 20 procent całego rezultatu Wiedźmina 2."
Wiedźmin sprzedał się w 1 900 000 egzemplarzach, czy W2 pobije ten wynik? Niech mnie kule biją, jeśli nie, a co dopiero po premierze na X360!
Źródło: http://www.gry-online.pl…sp?ID=61720
A tu, drogie owieczki, muzyka z trailera Bojaźń i drżenie:
http://thewitcher.com/pu…ingarna.mp3
"Według danych udostępnionych przez CD Projekt RED, polski cRPG sprzedał się w nakładzie 949 355 egzemplarzy.
Podany wynik jest o 24 procent lepszy, niż sprzedaż poprzedniej odsłony przygód Białego Wilka w analogicznym przedziale czasowym. Warto zaznaczyć, że opublikowane dane dotyczą pięciotygodniowego okresu sprzedaży wersji pudełkowej (od premiery do końca II kwartału) oraz czternastotygodniowego handlu elektronicznego. Druga forma dystrybucji stanowi około 20 procent całego rezultatu Wiedźmina 2."
Wiedźmin sprzedał się w 1 900 000 egzemplarzach, czy W2 pobije ten wynik? Niech mnie kule biją, jeśli nie, a co dopiero po premierze na X360!
Źródło: http://www.gry-online.pl…sp?ID=61720
A tu, drogie owieczki, muzyka z trailera Bojaźń i drżenie:
http://thewitcher.com/pu…ingarna.mp3
Komentarze (0)
29 Eleasias 2011 21:07
Dodane przez: kol
Komentarze (4)
CD Projekt wyda Diablo III!
Sytuacja CDP w ostatnich latach nie wyglądała za różowo - prócz hitów jak Wiedźmin i Wiedźmin 2 w ich ofercie nie było prawdziwych pereł, a z większych zachodnich producentów ostało się tylko THQ. Jednakże CDP udało się - są w tej chwili oficjalnymi wydawcami gier Blizzarda na rynku polskim. I z racji tego, to oni wydadzą Diablo III, na które wielu z nas czeka. Doczekamy się też reedycji hitów Blizzarda - D2, SC, SC2, W2, W3, WoW. Bardzo miło widzieć, że CDP nabiera wiatru w żagle, jest to bowiem chyba ostatni wydawca na naszym rynku, który szanuje i siebie, i gracz - vide wydania Wiedźminów i ich usprawnianie.
Moje najlepsze życzenia dla CDP.
Źródło: http://www.gram.pl/news_…lo_III.html
Moje najlepsze życzenia dla CDP.
Źródło: http://www.gram.pl/news_…lo_III.html
Komentarze (4)
27 Eleasias 2011 17:46
Dodane przez: kol
Komentarze (0)
Deus Ex: Bunt Ludzkości - krajowa premiera!
Szanowni Państwo,
długo wyczekiwana chwila nadeszła, wczoraj miał swoją premierę nowy Deus Ex, dziedzic kultowej gry Deus Ex, która ma już bagatela dekadę. Premiera jest uwieńczeniem długiego czekania, które zaczęło się od pięknego trailera z motywem Ikara, który na wilu z nas wywarł imponujące wrażenie. Gra jest dostępna na PC, X360 i PS3, napisy kinowe, wymaga Steama. Wydawcą jest (niestety, dlaczego mnie Boże nienawidzisz?) Cenega.
długo wyczekiwana chwila nadeszła, wczoraj miał swoją premierę nowy Deus Ex, dziedzic kultowej gry Deus Ex, która ma już bagatela dekadę. Premiera jest uwieńczeniem długiego czekania, które zaczęło się od pięknego trailera z motywem Ikara, który na wilu z nas wywarł imponujące wrażenie. Gra jest dostępna na PC, X360 i PS3, napisy kinowe, wymaga Steama. Wydawcą jest (niestety, dlaczego mnie Boże nienawidzisz?) Cenega.
Komentarze (0)