10 Flamerule 2015 14:48
Dodane przez: L`f


Niespełna dwanaście godzin temu ogłoszono wiele nowych informacji na temat produkcji znanej dotychczas jako "Adventure Y" - nowe dzieło studia Beamdog zatytułowane "Siege of Dragonspear" okazało się pokaźnych rozmiarów dodatkiem do Baldur's Gate: Enhanced Edition.
Akcja dodatku rozgrywa się bezpośrednio po pokonaniu Sarevoka. Przygodę z zamkiem Dragonspear będzie można najprawdopodobniej rozpocząć bezpośrednio po ukończeniu podstawowej zawartości BG albo jako osobną rozgrywkę, czyli podobnie jak Tron Bhaala w BG II. Twórcy zapowiadają sporo zawartości - 70 nowych lokacji (z całkiem nowym obszarem na mapie świata), podczas wyprawy po których będzie nam towarzyszyć czwórka nowych bohaterów przyłączalnych. Nie zabraknie też nowych przedmiotów, zaklęć, usprawnień graficznych oraz różnorodnych poprawek w silniku. Zapowiada się całkiem obiecująco.
Data premiery pozostaje nieznana - twórcy chcą jak najlepiej dopracować dodatek i bliższe informacje dotyczące premiery ogłoszą w przyszłości.
Po więcej informacji warto zajrzeć do poniższych linków:
Oficjalna strona BG:EE - Siege of Dragonspear
Najważniejsze informacje z pokazu twórców gry zebrane przez Kirarę
Co o tym sądzicie? ;)
Komentarze (56)
Siege of Dragonspear - nowy dodatek do BG:EE


Niespełna dwanaście godzin temu ogłoszono wiele nowych informacji na temat produkcji znanej dotychczas jako "Adventure Y" - nowe dzieło studia Beamdog zatytułowane "Siege of Dragonspear" okazało się pokaźnych rozmiarów dodatkiem do Baldur's Gate: Enhanced Edition.
Akcja dodatku rozgrywa się bezpośrednio po pokonaniu Sarevoka. Przygodę z zamkiem Dragonspear będzie można najprawdopodobniej rozpocząć bezpośrednio po ukończeniu podstawowej zawartości BG albo jako osobną rozgrywkę, czyli podobnie jak Tron Bhaala w BG II. Twórcy zapowiadają sporo zawartości - 70 nowych lokacji (z całkiem nowym obszarem na mapie świata), podczas wyprawy po których będzie nam towarzyszyć czwórka nowych bohaterów przyłączalnych. Nie zabraknie też nowych przedmiotów, zaklęć, usprawnień graficznych oraz różnorodnych poprawek w silniku. Zapowiada się całkiem obiecująco.
Data premiery pozostaje nieznana - twórcy chcą jak najlepiej dopracować dodatek i bliższe informacje dotyczące premiery ogłoszą w przyszłości.
Po więcej informacji warto zajrzeć do poniższych linków:
Oficjalna strona BG:EE - Siege of Dragonspear
Najważniejsze informacje z pokazu twórców gry zebrane przez Kirarę
Co o tym sądzicie? ;)
Komentarze (56)
08 Hammer 2015 18:35
Dodane przez: Vinci
Komentarze (16)
Nowa gra z serii Baldur's Gate
Uwaga!
Beamdog wczoraj oficjalnie potwierdziło, że zamierzają stworzyć nową grę z serii Baldur's Gate na silniku Infinity Engine.
Źródło pl: http://gamezilla.kompute…aldurs-gate
Beamdog: http://www.beamdog.com/beamblog
Ciekaw jestem jak to będzie wyglądało. Co Wy na to drodzy forumowicze? :P
Beamdog wczoraj oficjalnie potwierdziło, że zamierzają stworzyć nową grę z serii Baldur's Gate na silniku Infinity Engine.
Źródło pl: http://gamezilla.kompute…aldurs-gate
Beamdog: http://www.beamdog.com/beamblog
Ciekaw jestem jak to będzie wyglądało. Co Wy na to drodzy forumowicze? :P
Komentarze (16)
19 Nocal 2014 22:43
Dodane przez: Alvarez
Komentarze (4)
Zmiana warty!
Witajcie.
Wszystko ma swój czas - śpiewał niegdyś zespół Perfect. Tak i moja, trochę przedłużona, kadencja dobiega właśnie końca. Trochę udało się podczas niej zdziałać, sporo się nie udało, niekiedy padało z mojej strony zbyt dużo słów, innym razem nie padały, gdy paść powinny. Były wzloty i upadki. Tych których mój styl wypowiedzi drażnił - przepraszam. Ale nie miało być o podsumowaniach przeszłości, tylko o nowościach...
Z nieukrywaną radością mam przyjemność ogłosić, że w dniu dzisiejszym władzę w Athkatli przejmuje L`f - forumowicz z długoletnim stażem, od przeszło pół roku Wódz-Strażnik, modder o wyrobionej reputacji, znawca mechaniki BG, zapisany w niedomkniętych kronikach jako jeden z najbardziej pomocnych użytkowników. Powodzenia!
Sam, choć oddaję większość funkcji, forum nie opuszczam, a myślę wręcz, że moja bytność na nim nieco zwiększy się w porównaniu z ostatnimi miesiącami. Jest jeszcze kilka niedomkniętych projektów, które pragnę doprowadzić do końca, które to doprowadzenie odkładam w czasie już dość długo. Moja para rąk jeszcze na coś powinna się przydać.
L'f - jeszcze raz powodzenia, a za te wszystkie lata współpracy i znoszenia mnie, forumowiczom, a przede wszystkim Klanowiczom - Dzięki!
Alvarez
Wszystko ma swój czas - śpiewał niegdyś zespół Perfect. Tak i moja, trochę przedłużona, kadencja dobiega właśnie końca. Trochę udało się podczas niej zdziałać, sporo się nie udało, niekiedy padało z mojej strony zbyt dużo słów, innym razem nie padały, gdy paść powinny. Były wzloty i upadki. Tych których mój styl wypowiedzi drażnił - przepraszam. Ale nie miało być o podsumowaniach przeszłości, tylko o nowościach...
Z nieukrywaną radością mam przyjemność ogłosić, że w dniu dzisiejszym władzę w Athkatli przejmuje L`f - forumowicz z długoletnim stażem, od przeszło pół roku Wódz-Strażnik, modder o wyrobionej reputacji, znawca mechaniki BG, zapisany w niedomkniętych kronikach jako jeden z najbardziej pomocnych użytkowników. Powodzenia!
Sam, choć oddaję większość funkcji, forum nie opuszczam, a myślę wręcz, że moja bytność na nim nieco zwiększy się w porównaniu z ostatnimi miesiącami. Jest jeszcze kilka niedomkniętych projektów, które pragnę doprowadzić do końca, które to doprowadzenie odkładam w czasie już dość długo. Moja para rąk jeszcze na coś powinna się przydać.
L'f - jeszcze raz powodzenia, a za te wszystkie lata współpracy i znoszenia mnie, forumowiczom, a przede wszystkim Klanowiczom - Dzięki!
Alvarez
Komentarze (4)
14 Marpenoth 2014 07:56
Dodane przez: Cahir
Komentarze (0)
Nowe wersje modów [X 2014]
Jesień, jesień już za pasem, nadchodzi czas długich wieczorów spędzonych na wędrówkach po Wybrzeżu Mieczy i Amn. A twórcy modów nie próżnują. Oto kolejne aktualizacje i coś nowego dla entuzjastów BG:EE.
- Distinguishable clubs v1.1 - niewielki mod dodający nowe grafiki dla kilku maczug występujących w BG:EE. Mod można pobrać stąd
- Kivan and Deheriana Companions v15 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Fixed a number of crash bugs for BGIIEE caused by a lack of character set conversion
* Fixed a bug where some items, notably Kivan's bow and shield, would disappear from his inventory
* Jozzi now properly re-appears after defeating the Sahuagin king
* Fixed a bug where Lilarcor would banter with Kivan despite not being equipped
* Fixed bugs with a handful of banters that ended with NO VALID REPLIES OR LINKS
* Fixed a bug with the description of Kivan's arrows
* Streamlined install
- Sarah v4 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* French translation by Le Marquis from Les d'Oghmatiques
* Fixed k#sarahb.d and k#sarahb.tra: @670 and @671 were present twice, with different texts
* Fixed directory name for BG II portraits (was "bge" while tp2 uses "bg2")
* Fixed large portrait for BG2EE (it was the same as medium)
* Updated the tp2 to take into account the charset for BG2EE as per the new solution used in Edwin Romance V2.06
* WeiDU Updated to v236
- BG2 Tweak Pack v16 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Fixed a bug where Disable Portrait Icons Added by Equipped Items or Remove Fatigue from Restoration Spells would not work in 1% of circumstances
* Fixed a bug that prevented Remove Delay for Magical Traps (Ardanis/GeN1e) from installing
* Remove Racial Restrictions for Single Classes will now change the maximum charisma for dwarves to 17, allowing them to become paladins and preventing a freeze during character creation
* Reveal Wilderness Areas Before Chapter Six was not taking advantage of the fixed worldmap for BGIIEE games
* Modernized install for Sensible Entrance Points, specifically the tileset unpack for the changed NORH
* Added Jerrod's Mace to the Make +x/+y Weapons Consistent
* Removed internal debug code from Change Magically Created Weapons to Zero Weight
* Do Not Reveal City Maps missed a couple of area reveals via cutscene, notably Waukeen's Promenade being revealed during the Irenicus/Cowled Wizard cutscene
- BG1 Romantic Encounters v1.1 - nową wersję można pobrać stąd
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Tweaking of text line to make the private Bjornin encounter less ambiguous
* Tweaking of Dirty Guard encounter to remove verbal threats towards the PC
* Shortened the Bartus component to remove too dark content
* Re-arranged the installer for a new install choice "skip components with warnings" plus according readme-edits
* Removed listing of vanilla BG1 from the readme's compatibility list
- Distinguishable clubs v1.1 - niewielki mod dodający nowe grafiki dla kilku maczug występujących w BG:EE. Mod można pobrać stąd
- Kivan and Deheriana Companions v15 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Fixed a number of crash bugs for BGIIEE caused by a lack of character set conversion
* Fixed a bug where some items, notably Kivan's bow and shield, would disappear from his inventory
* Jozzi now properly re-appears after defeating the Sahuagin king
* Fixed a bug where Lilarcor would banter with Kivan despite not being equipped
* Fixed bugs with a handful of banters that ended with NO VALID REPLIES OR LINKS
* Fixed a bug with the description of Kivan's arrows
* Streamlined install
- Sarah v4 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* French translation by Le Marquis from Les d'Oghmatiques
* Fixed k#sarahb.d and k#sarahb.tra: @670 and @671 were present twice, with different texts
* Fixed directory name for BG II portraits (was "bge" while tp2 uses "bg2")
* Fixed large portrait for BG2EE (it was the same as medium)
* Updated the tp2 to take into account the charset for BG2EE as per the new solution used in Edwin Romance V2.06
* WeiDU Updated to v236
- BG2 Tweak Pack v16 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Fixed a bug where Disable Portrait Icons Added by Equipped Items or Remove Fatigue from Restoration Spells would not work in 1% of circumstances
* Fixed a bug that prevented Remove Delay for Magical Traps (Ardanis/GeN1e) from installing
* Remove Racial Restrictions for Single Classes will now change the maximum charisma for dwarves to 17, allowing them to become paladins and preventing a freeze during character creation
* Reveal Wilderness Areas Before Chapter Six was not taking advantage of the fixed worldmap for BGIIEE games
* Modernized install for Sensible Entrance Points, specifically the tileset unpack for the changed NORH
* Added Jerrod's Mace to the Make +x/+y Weapons Consistent
* Removed internal debug code from Change Magically Created Weapons to Zero Weight
* Do Not Reveal City Maps missed a couple of area reveals via cutscene, notably Waukeen's Promenade being revealed during the Irenicus/Cowled Wizard cutscene
- BG1 Romantic Encounters v1.1 - nową wersję można pobrać stąd
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Tweaking of text line to make the private Bjornin encounter less ambiguous
* Tweaking of Dirty Guard encounter to remove verbal threats towards the PC
* Shortened the Bartus component to remove too dark content
* Re-arranged the installer for a new install choice "skip components with warnings" plus according readme-edits
* Removed listing of vanilla BG1 from the readme's compatibility list
Komentarze (0)
26 Eleint 2014 22:34
Dodane przez: Cahir
Komentarze (0)
Nowe wersje modów [IX 2014]
Wrzesień, miesiącem posuchy wśród modów? Ależ skąd...lawina ruszyła. Oto co przygotowali dla nas modderzy:
- The Undying 2.51 - nową wersję moda można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Compatible to work with Baldur's Gate 2: Enhanced Edition.
* Callisto's banters with PC are timer related.
* Ninafer's banters with PC are timer related.
* Grouped together dialog files that are related.
* Traified the mod for translations.
* Minor character's in the mod have portraits assigned to them.
* Added ambient sounds to the tavern.
* Patched the Harder in Game Enemies option.
- Baldur's Gate Tweak Pack v.15 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Fixed bug with components that added strings for non-English installs on Enhanced Editions. * New macros were coded and employed for components which update item descriptions (e.g. * Allow Stealth and Thieving Abilities in Heavy Armor per P&P).
* Finally got Alter Weapon Proficiency System: Rebalanced Weapon Proficiencies to finally stop flubbing on replacing the ninja-to text. I think.
* NPCs Don't Fight already covered the new Enhanced Edition NPCs for BGEE; now it also does so for BGIIEE
* Romance Cheats was simplified and expanded to cover the Enhanced Edition NPCs
* Improved Fate Spirit Summoning also updated to cover the Enhanced Edition NPCs
* Added Give Cespenar Cromwell's Recipes, Remove Summoning Cap, and Do Not Reveal City Maps components
* Neutral Characters Make Happy Comments at Mid-Range Reputation now better accounts for the happiness setup in Enhanced Edition games
* Armor list used for various components now accounts for IWD armor for IWD-in-BG2 or IWDEE games
* Fully deprecated the Description Updates for Universal Clubs Component
* Higher HP on Level Up should be a little faster, as it'll no longer try to patch tables already patched
* Updated the Change Experience Point Cap - Remove Completely option to account for yet more tables softcoded by the Enhanced Engine series
* Change Magically Created Weapons to Zero Weight will now work on a dynamic search for magically-created items, instead of a fixed list. Since this now potentially reaches a broader list than the BG2 Fixpack, the Fixpack will no longer preclude this being installed.
* Unlimited Ammo Stacks will now cover spears, for mods which add them
* Added screening for components to detect upcoming IWDEE release and show/hide components as appropriate
* Exotic Item Pack now updates the proficiencies for creatures who have their weapons changed; on BGEE Krumm's magical club will be moved nearby instead of being overwritten
* ToB-Style NPCs will now try to detect NPCs on the fly instead of working from a fixed list, in theory providing better coverage for current and future mod NPCs
* All components restrictions have been updated with an eye towards the imminent IWDEE release. Explicit changes to the components themselves were made for Improved Multi-Player Kick-out Dialogues (Weimer)
* Two-Handed Axes will now adjust the contents of IWD Item Upgrade to account for the two-handed alternates on IWD-in-BG2 games
- Garrick's Infatuation Beta b20140925 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Fixed looping 'sun and stars' talk
* Typo fixes (thanks hook71)
* Tra-ified mod
- The Icewind Dale II NPC Project v5 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Streamlined audio decompression
* Fixed a dialogue loop in a Rizdaer-Diriel banter
- NPC Kitpack v4 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Added Polish (thanks yarpen) and Russian (thanks Kania, Malekith & aerie.ru) translations
* Made EE-compatible
- Song & Silence v6 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Raoul will now appear in the Nashkel Carnival for BGT games
* Updated all kits and content to work on BGEE/BGIIEE games
* Streamlined install of Raoul's audio
* Purged several empty/unused/unnecessary files, consolidated others
- Kivan and Deheriana Companions for BG2 v14 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Updated to be EE-compatible
- Widescreen Mod v3.06 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Fixed search map regession in PST and TotSC (thanks: Aqrit)
* Rebuild WallGroup table in PST and TotSC (thanks: Aqrit and Scient)
* Fixed cursor scrolling in TotSC (thanks: Acra)
* Portoguese translation (thanks: Felipe)
* French translation update (thanks: Isaya)
- Baldur's Gate Quests and Encounters v9 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Addition of NPC reactions
* Addition of one encounter and an easter egg quest
* Quest extension: Nashkell Monster
* All quests are now separate install components
* lib tpas corrected
* Update to WeiDU v236
- BG1 Tweaks v5 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Updated to WeiDU 236
* Fixed the ankheg plate armor so it won't break if Breakable Iron Non-Magic Armor, Shields and Helms is installed
* Added Sensible Entrance Points component
- Baldur's Gate Romantic Encounters - nowy mod zapewniający mozliwość flirtowania i romansowania z napotkanymi NPC-ami (uwaga, niektóre opisy dla starszych graczy) - modyfikację można pobrać stąd.
- Vynd NPC v1 - nowy mod pozwalający przyjąć do drużyny drowiego zabójcę Vynda. Można po spotkać w Płonącym Czarodzieju, w Beregoście - modyfikację można pobrać stąd.
- NPC Strongholds v1 - nowy mod pozwalający postaciom z drużyny na zdobycie własnej twierdzy. Ot teraz, nie tylko postać główna może takową posiadać - modyfikację można pobrać stąd.
- The Undying 2.51 - nową wersję moda można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Compatible to work with Baldur's Gate 2: Enhanced Edition.
* Callisto's banters with PC are timer related.
* Ninafer's banters with PC are timer related.
* Grouped together dialog files that are related.
* Traified the mod for translations.
* Minor character's in the mod have portraits assigned to them.
* Added ambient sounds to the tavern.
* Patched the Harder in Game Enemies option.
- Baldur's Gate Tweak Pack v.15 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Fixed bug with components that added strings for non-English installs on Enhanced Editions. * New macros were coded and employed for components which update item descriptions (e.g. * Allow Stealth and Thieving Abilities in Heavy Armor per P&P).
* Finally got Alter Weapon Proficiency System: Rebalanced Weapon Proficiencies to finally stop flubbing on replacing the ninja-to text. I think.
* NPCs Don't Fight already covered the new Enhanced Edition NPCs for BGEE; now it also does so for BGIIEE
* Romance Cheats was simplified and expanded to cover the Enhanced Edition NPCs
* Improved Fate Spirit Summoning also updated to cover the Enhanced Edition NPCs
* Added Give Cespenar Cromwell's Recipes, Remove Summoning Cap, and Do Not Reveal City Maps components
* Neutral Characters Make Happy Comments at Mid-Range Reputation now better accounts for the happiness setup in Enhanced Edition games
* Armor list used for various components now accounts for IWD armor for IWD-in-BG2 or IWDEE games
* Fully deprecated the Description Updates for Universal Clubs Component
* Higher HP on Level Up should be a little faster, as it'll no longer try to patch tables already patched
* Updated the Change Experience Point Cap - Remove Completely option to account for yet more tables softcoded by the Enhanced Engine series
* Change Magically Created Weapons to Zero Weight will now work on a dynamic search for magically-created items, instead of a fixed list. Since this now potentially reaches a broader list than the BG2 Fixpack, the Fixpack will no longer preclude this being installed.
* Unlimited Ammo Stacks will now cover spears, for mods which add them
* Added screening for components to detect upcoming IWDEE release and show/hide components as appropriate
* Exotic Item Pack now updates the proficiencies for creatures who have their weapons changed; on BGEE Krumm's magical club will be moved nearby instead of being overwritten
* ToB-Style NPCs will now try to detect NPCs on the fly instead of working from a fixed list, in theory providing better coverage for current and future mod NPCs
* All components restrictions have been updated with an eye towards the imminent IWDEE release. Explicit changes to the components themselves were made for Improved Multi-Player Kick-out Dialogues (Weimer)
* Two-Handed Axes will now adjust the contents of IWD Item Upgrade to account for the two-handed alternates on IWD-in-BG2 games
- Garrick's Infatuation Beta b20140925 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Fixed looping 'sun and stars' talk
* Typo fixes (thanks hook71)
* Tra-ified mod
- The Icewind Dale II NPC Project v5 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Streamlined audio decompression
* Fixed a dialogue loop in a Rizdaer-Diriel banter
- NPC Kitpack v4 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Added Polish (thanks yarpen) and Russian (thanks Kania, Malekith & aerie.ru) translations
* Made EE-compatible
- Song & Silence v6 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Raoul will now appear in the Nashkel Carnival for BGT games
* Updated all kits and content to work on BGEE/BGIIEE games
* Streamlined install of Raoul's audio
* Purged several empty/unused/unnecessary files, consolidated others
- Kivan and Deheriana Companions for BG2 v14 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Updated to be EE-compatible
- Widescreen Mod v3.06 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Fixed search map regession in PST and TotSC (thanks: Aqrit)
* Rebuild WallGroup table in PST and TotSC (thanks: Aqrit and Scient)
* Fixed cursor scrolling in TotSC (thanks: Acra)
* Portoguese translation (thanks: Felipe)
* French translation update (thanks: Isaya)
- Baldur's Gate Quests and Encounters v9 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Addition of NPC reactions
* Addition of one encounter and an easter egg quest
* Quest extension: Nashkell Monster
* All quests are now separate install components
* lib tpas corrected
* Update to WeiDU v236
- BG1 Tweaks v5 - nową wersję można pobrać stąd.
A oto pełna lista zmian:
Spoiler:
* Updated to WeiDU 236
* Fixed the ankheg plate armor so it won't break if Breakable Iron Non-Magic Armor, Shields and Helms is installed
* Added Sensible Entrance Points component
- Baldur's Gate Romantic Encounters - nowy mod zapewniający mozliwość flirtowania i romansowania z napotkanymi NPC-ami (uwaga, niektóre opisy dla starszych graczy) - modyfikację można pobrać stąd.
- Vynd NPC v1 - nowy mod pozwalający przyjąć do drużyny drowiego zabójcę Vynda. Można po spotkać w Płonącym Czarodzieju, w Beregoście - modyfikację można pobrać stąd.
- NPC Strongholds v1 - nowy mod pozwalający postaciom z drużyny na zdobycie własnej twierdzy. Ot teraz, nie tylko postać główna może takową posiadać - modyfikację można pobrać stąd.
Komentarze (0)