01 Hammer 2009 18:23
Dodane przez: Torn
Komentarze (3)
[10/01/2009] Nowości cRPG
-> NWN2 dorobił się patcha podnoszącego wersję do 1.22.
Dokładna lista zmian pod linkiem, warto jednak nadmienić, że patch zawiera również poprawki dla niedawno wydanego Storm of Zehir.
Dokładna lista zmian pod linkiem, warto jednak nadmienić, że patch zawiera również poprawki dla niedawno wydanego Storm of Zehir.
Komentarze (3)
24 Nocal 2008 00:33
Dodane przez: Obwoływacz
Komentarze (0)
Prezent świąteczno - jubileuszowy
- Przy okazji nadchodzących Świąt ale również planowanej niespodzianki w ramach X-lecia istnienia Sagi, Klan oddaje do dyspozycji czytelników jeden z naobszerniejszych artykułów - Solucję Baldur's Gate i Opowieści z Wybrzeża Mieczy autorstwa Shinigamiego (polecam także odwiedzenie Listy obszarów, bowiem część lokacji, z wiadomych względów, nie znalazła odzwierciedlenia na mapie - m.in. Lodowa Wyspa czy Wyspa Baldurana, a także odwiedzone już lokacje, w których zaistnieją nowe okoliczności w późniejszych etapach gry - oznaczone są dodanymi po nazwie cyframi łacińskimi), życząc jednocześnie Zdrowych i Wesołych Świąt oraz Szczęśliwego Nowego Roku - ogłosił Herold, po czym zszedł z podestu i dość spiesznie podążył w sobie tylko znanym kierunku, świętować pewnie wymienione uroczystości...
Komentarze (0)
15 Nocal 2008 16:31
Dodane przez: Torn
Komentarze (0)
[15/12/2008] Dzynksy, szpeja i inne toolsy
[15/12/2008]
Pojawiła się nowa(209.00) wersja WeiDU
Pozwolę sobie zacytować listę zmian:
Pojawiła się nowa(209.00) wersja WeiDU
Pozwolę sobie zacytować listę zmian:
Cytat:
* A lot of readme fixes and tweaks. I hate Tex; thankfully Taimon doesn't. * Refactored the tp2 handler for easiness of tweaking. * Components under GROUP will always be uninstalled if their predicate fails. * Apply the IF_EVAL bug even if there is an (implicit or explicit) NO_IF_EVAL_BUG and the current action uses IF_EVAL. * Many more variable evaluations. * FUNCTIONs added. Pending documentation. * REPLACE_TRIGGER_TEXT* is case insensitive in the pattern. * D REPLACE_*_TEXT_REGEXP and tp2 EXTEND_*_REGEXP also work on override files. * GLOB is always assumed under Elkhound for C_E_R, unless you specify NOGLOB. * Can parse STATE_NORMAL in state.ids. * Spurious "Warning at src/dc.ml.203" killed unless in --debug-ocaml mode. * ADD_PROJECTILE appends to missile.ids as well. Kudos to Galactycon. * Fixes to the macros. Thanks to Taimon. * Changes under-the-hood to the MACRO/FUNCTION library to facilitate write access to multiple authors. * ADD_{PROJECTILE,MUSIC,KIT} doesn't add twice if you're a bifftard. * In BAF-type sources, you can write """"""(some,really)w!acky s*ym[]bol"""""" (five double quotes) to get it parsed as a single symbol. Useful for stuff like animate.ids in PST. WeiDU will automatically output this when decompiling BCS-type sources. * Linux WeiDU calls on OCaml 3.10.2. * Under the hood tweaks to some CRE functions. Thanks to Taimon for coding them. * Point parameters in IWD1 BCS files are preserved. * --tlk-cmp-to/from now outputs a working tp2 snippet. * --automate works correctly for all games. TBD. * {{,S}{BYTE,SHORT},LONG}_AT offset, for reading a value from the buffer in value-land (without requiring the READ_* bit). * --bcmp-to/from decompiles the BCS sources for optimal readability of the resulting diff. * --textcmp-to/from for textual diffs (2da, ids files). * --dcmp-to/from prints APPENDs for the states that are in the new dialogue file but not the old one. * If --*cmp-from is omitted, grab the file from the biffs and/or override; also, the patch is printed as a COPY_EXISTING rather than a COPY. * Running APPLY_BCS_PATCH or whatever will print the text and the patch for easiness of debugging. * GAME_IS BGT added. * Tweaks to the TP parser (MOD_IS_INSTALLED). * GAME_IS TOB will identify DLTC. * --game path/with/trailing/slash/ now works. |
Komentarze (0)
03 Nocal 2008 15:41
Dodane przez: Torn
Komentarze (0)
Czyżby jednak BGIII?
Plotki o trzeciej odsłonie Wrót Baldura krążą po sieci już od dłuższego czasu i z większości nic nie wynika - co jednak odróżnia aktualną to źródło. Otóż tym razem, informacje pochodzą od... samego Atari. Na przeprowadzonej 2. grudnia konferencji prasowej, Phil Harrison stwierdził, iż Atari ma plany dotyczące tytułów "Test Drive Unlimited", "Neverwinter Nights" i właśnie "Baldur's Gate", lecz - jak czytamy - "Usłyszycie na ten temat więcej, ale nie teraz, bowiem jesteśmy skoncentrowani na roku 2009-tym.". Czyżby więc, daleko okresowe plany Atari na przetrwanie czasu kryzysu ekonomicznego, miały obejmować powrót do starych hitów, w tym BG? Czas pokaże...
(Informacja za: Eurogamer i Valhalla.pl )
EDIT: Wszelkie opinie, komentarze w tym topicu... - m
(Informacja za: Eurogamer i Valhalla.pl )
EDIT: Wszelkie opinie, komentarze w tym topicu... - m
Komentarze (0)
01 Nocal 2008 18:33
Dodane przez: Torn
Komentarze (0)
Nowe wersje modów [XII 2008]
(01/12/2008):
Wczoraj, wyszły nowe wersje dwóch modów:
-> Check the Bodies(Aktualna wersja to 1.11)
-> Shadows over Soubar(aktualna wersja to 1.13)
W Check the Bodies, dodano tłumaczenie na język rosyjski i francuski oraz poprawiono błędy, w SoS zmiany obejmują dodanie tłumaczenia na język włoski.
(02/12/2008):
-> Pojawiła się nowa(v4) wersja Assassinations, poprawiająca błąd ze "znikającym" teatrem.
-> Oprócz tego, parę dni temu pojawił się nowy mini-mod do BGT/Tutu, zmieniający działanie przedmiotów przeklętych w grze - Cursed Items v1. Więcej informacji, na forum The Black Wyrm's Lair.
(03/12/2008):
-> Pojawiła się nowa(v2) wersja Item Revisions, modu zmieniającego i poprawiającego sporą ilość przedmiotów w grze. Zmiany w nowej wersji obejmują uwzględnienie próśb i uwag graczy, drobne zmiany ogólne oraz poprawki zauważonych błędów.
(07/12/2008):
-> Wersja 2.00 moda "The Undying" ujrzała światło dzienne. Zmian jest dość sporo, przede wszystkim obejmują złączenie z modami "Ninafer NPC" i "Desecration of Souls", nowe dialogi i kilka innych mniejszych zmian.
Forum
Download
(18/12/2008):
-> Pojawiła się nowa(v2) wersja moda "Widescreen Mod", dodającego obsługę "szerokich"(16:10, 16:9) rozdzielczości do gier opartych o silnik Infinity(P:T, BG, BG 2, IwD, IwD 2). Nowa wersja to głównie drobne poprawki dla P:T i pierwszego Baldura(m.in. dodanie obsługi gry w oknie).
Forum
Download
(19/12/2008):
-> Nowa wersja(v2.0 beta) modu Sarah, jest już do ściągnięcia z G3. W nowej wersji dodano część odpowiedzialną za interakcje Sarah w ToB.
(21/12/2008):
-> Wyszła nowa(v1) wersja modu Full Plate And Packing Steel: Mod for BG2, IWD, and Tutu, zmieniającego zasady działania zbroi w grze. W nowej wersji poprawiono parę drobnych błędów oraz dostosowano mod do BG1NPC i nowej wersji WeiDU.
Download
Forum
(27/12/2008):
-> Classic Adventures v48
Pojawił się patch do wersji v47 moda Classic Adventures. Poza ogólnymi poprawkami, nowa wersja przynosi zupełnie nowy moduł "The Ghost Tower of Inverness" - uznany w 2004r za 30. najlepszą przygodę wszech czasów do D&D przez Dungeon magazine.

Download
(29/12/2008):
-> Nowa (v2) wersja modu Viconia Friendship ujrzała światło dzienne - zmiany to dodanie banteru w SoA, oraz zupełnie nowa część dla ToBu.
Download
(30/12/2008):
-> Xulaye NPC to jeszcze ciepły mod, dodający Xulaye - siostrę Phaere.
Download

-> aVENGER's Tweak Pack czyli zestaw małych poprawek do Baldur's Gate II który również niedawno ujrzał światło dzienne.
Download
-> Nowa wersja(v3), NPC Interaction Expansion Project, wypuszczona 28 grudnia, przynosi 11 zupełnie nowych banterów, przywrócenie banteru między Minsciem a Imoen, który wcześniej został usunięty oraz dodanie dialogu między Imoen a <CHARNAME>.
Download
Wczoraj, wyszły nowe wersje dwóch modów:
-> Check the Bodies(Aktualna wersja to 1.11)
-> Shadows over Soubar(aktualna wersja to 1.13)
W Check the Bodies, dodano tłumaczenie na język rosyjski i francuski oraz poprawiono błędy, w SoS zmiany obejmują dodanie tłumaczenia na język włoski.
(02/12/2008):
-> Pojawiła się nowa(v4) wersja Assassinations, poprawiająca błąd ze "znikającym" teatrem.
-> Oprócz tego, parę dni temu pojawił się nowy mini-mod do BGT/Tutu, zmieniający działanie przedmiotów przeklętych w grze - Cursed Items v1. Więcej informacji, na forum The Black Wyrm's Lair.
(03/12/2008):
-> Pojawiła się nowa(v2) wersja Item Revisions, modu zmieniającego i poprawiającego sporą ilość przedmiotów w grze. Zmiany w nowej wersji obejmują uwzględnienie próśb i uwag graczy, drobne zmiany ogólne oraz poprawki zauważonych błędów.
(07/12/2008):
-> Wersja 2.00 moda "The Undying" ujrzała światło dzienne. Zmian jest dość sporo, przede wszystkim obejmują złączenie z modami "Ninafer NPC" i "Desecration of Souls", nowe dialogi i kilka innych mniejszych zmian.
Forum
Download
(18/12/2008):
-> Pojawiła się nowa(v2) wersja moda "Widescreen Mod", dodającego obsługę "szerokich"(16:10, 16:9) rozdzielczości do gier opartych o silnik Infinity(P:T, BG, BG 2, IwD, IwD 2). Nowa wersja to głównie drobne poprawki dla P:T i pierwszego Baldura(m.in. dodanie obsługi gry w oknie).
Forum
Download
(19/12/2008):
-> Nowa wersja(v2.0 beta) modu Sarah, jest już do ściągnięcia z G3. W nowej wersji dodano część odpowiedzialną za interakcje Sarah w ToB.
(21/12/2008):
-> Wyszła nowa(v1) wersja modu Full Plate And Packing Steel: Mod for BG2, IWD, and Tutu, zmieniającego zasady działania zbroi w grze. W nowej wersji poprawiono parę drobnych błędów oraz dostosowano mod do BG1NPC i nowej wersji WeiDU.
Download
Forum
(27/12/2008):
-> Classic Adventures v48
Pojawił się patch do wersji v47 moda Classic Adventures. Poza ogólnymi poprawkami, nowa wersja przynosi zupełnie nowy moduł "The Ghost Tower of Inverness" - uznany w 2004r za 30. najlepszą przygodę wszech czasów do D&D przez Dungeon magazine.

Download
(29/12/2008):
-> Nowa (v2) wersja modu Viconia Friendship ujrzała światło dzienne - zmiany to dodanie banteru w SoA, oraz zupełnie nowa część dla ToBu.
Download
(30/12/2008):
-> Xulaye NPC to jeszcze ciepły mod, dodający Xulaye - siostrę Phaere.
Download
-> aVENGER's Tweak Pack czyli zestaw małych poprawek do Baldur's Gate II który również niedawno ujrzał światło dzienne.
Download
-> Nowa wersja(v3), NPC Interaction Expansion Project, wypuszczona 28 grudnia, przynosi 11 zupełnie nowych banterów, przywrócenie banteru między Minsciem a Imoen, który wcześniej został usunięty oraz dodanie dialogu między Imoen a <CHARNAME>.
Download
Komentarze (0)