30 Uktar 2017 23:54
Dodane przez: Meisarcha
Komentarze (0)
Odnowiony Dom Degrodela (dział Baldur's Gate Trilogy)!
Witajcie!
Z zadowoleniem przedstawiam Wam efekty trzeciego etapu modernizacji Klanowych zasobów dotyczących Gry znajdujących się na Stronie. Jakoś tak wyszło, że ponownie zamiast premiery BG I EE (która zbliża się powoli), mamy poprawioną BGT. Poprawki dotyczą przeniesienia ze starego stylu na nowy. Same opisy wciąż są mocno niedoskonałe i oczekują na kogos, kto by je obrobił merytorycznie.
Materiały można znaleźć pod TYM ADRESEM
Naniesione zostaną wkrótce poprawki (choć raczej niezbyt daleko idęące, z uwagi na to iż morgan zobowiązał się obecnie wypełnić swe powinności względem Gwiazd (bo podobnoż szykują One coś specjalnego na przyszły miesiąc, coś co jak głosi fama zować się będzie XM (nie mylić z X-Mas))
Możliwe, że czegoś zapomniałem.
W każdym razie zapraszam do odwiedzania i dzielenia się uwagami, spostrzeżeniami itp.
Ad maiorem CoB Gratiam, anno nostris primo (30 Uktar 2017)
Z zadowoleniem przedstawiam Wam efekty trzeciego etapu modernizacji Klanowych zasobów dotyczących Gry znajdujących się na Stronie. Jakoś tak wyszło, że ponownie zamiast premiery BG I EE (która zbliża się powoli), mamy poprawioną BGT. Poprawki dotyczą przeniesienia ze starego stylu na nowy. Same opisy wciąż są mocno niedoskonałe i oczekują na kogos, kto by je obrobił merytorycznie.
Materiały można znaleźć pod TYM ADRESEM
Naniesione zostaną wkrótce poprawki (choć raczej niezbyt daleko idęące, z uwagi na to iż morgan zobowiązał się obecnie wypełnić swe powinności względem Gwiazd (bo podobnoż szykują One coś specjalnego na przyszły miesiąc, coś co jak głosi fama zować się będzie XM (nie mylić z X-Mas))
Możliwe, że czegoś zapomniałem.
W każdym razie zapraszam do odwiedzania i dzielenia się uwagami, spostrzeżeniami itp.
Ad maiorem CoB Gratiam, anno nostris primo (30 Uktar 2017)
Komentarze (0)
29 Marpenoth 2017 20:18
Dodane przez: Meisarcha
Komentarze (0)
Odnowiony Dom Ragefasta (dział Baldur's Gate II)!
Witajcie!
Z zadowoleniem przedstawiam Wam efekty drugiego etapu modernizacji Klanowych zasobów dotyczących Gry znajdujących się na Stronie. Jakoś tak wyszło, że ponownie zamiast premiery BG I EE (która zbliża się powoli), mamy poprawioną BG II. Większości prac nie zauważycie, za to, mam nadzieję, zrobią to przeglądarki. Zamienione zostały wszystkie adresy (z tych mało przyjaznych /bg2?p=... na zawierające tytuł bądź jego fragment). Zmienione też zostało samo menu (wg dawnego projektu Kirary), do tego grafiki tytułów są teraz tekstem (przedtem były obrazkami). Do tego gruntowna korekta solucji Tronu i Twierdzy Strażnika. No i sporo pomniejszych zmian, których wymienianie nie ma chyba większego sensu.
W związku z tym, że zmieniły sie adresy, proszę o raportowanie, jeśli na Forum spotkacie stare linki, zaktualizuję je.
To oczywiscie nie koniec prac w tym dziale - gdy Kliwer opublikuje swój podręcznik podklas i zostanie on poddany ewentualnym obróbkom itp., gruntownie przerobiony zostanie dział Profesji - tam znajdą się arty z fabularnym prowadzeniem klas i podklas oraz twierdze, wszystko pozostałe (+ informacje techniczne o klasach) wyląduje w mechanice. Są też plany napisania jeszcze kilku artów w mechanice. Wszystkich potencjalnych chętnych do opisania czegokolwiek oczywiście zapraszam do zgłaszania się.
Materiały można znaleźć pod TYM ADRESEM
Co zrobiono:
- poprawki graficzne, merytoryczne, skryptowe
- korekta solucji Tronu Bhaala i Twierdzy Strażnika
- zmiany adresów
- nowe menu
- spisy treści (dzięki @Kliwer za request)
Co jest do zrobienia w dalszej perspektywie:
- klasy i podklasy
- bestiariusz
- zmiany w mechanice
Możliwe, że czegoś zapomniałem.
W każdym razie zapraszam do odwiedzania i dzielenia się uwagami, spostrzeżeniami itp.
Ad maiorem CoB Gratiam, anno nostris primo (29 Marpenoth 2017)
PS: Podobne spisy treści zostaną dodane do BG I.
Z zadowoleniem przedstawiam Wam efekty drugiego etapu modernizacji Klanowych zasobów dotyczących Gry znajdujących się na Stronie. Jakoś tak wyszło, że ponownie zamiast premiery BG I EE (która zbliża się powoli), mamy poprawioną BG II. Większości prac nie zauważycie, za to, mam nadzieję, zrobią to przeglądarki. Zamienione zostały wszystkie adresy (z tych mało przyjaznych /bg2?p=... na zawierające tytuł bądź jego fragment). Zmienione też zostało samo menu (wg dawnego projektu Kirary), do tego grafiki tytułów są teraz tekstem (przedtem były obrazkami). Do tego gruntowna korekta solucji Tronu i Twierdzy Strażnika. No i sporo pomniejszych zmian, których wymienianie nie ma chyba większego sensu.
W związku z tym, że zmieniły sie adresy, proszę o raportowanie, jeśli na Forum spotkacie stare linki, zaktualizuję je.
To oczywiscie nie koniec prac w tym dziale - gdy Kliwer opublikuje swój podręcznik podklas i zostanie on poddany ewentualnym obróbkom itp., gruntownie przerobiony zostanie dział Profesji - tam znajdą się arty z fabularnym prowadzeniem klas i podklas oraz twierdze, wszystko pozostałe (+ informacje techniczne o klasach) wyląduje w mechanice. Są też plany napisania jeszcze kilku artów w mechanice. Wszystkich potencjalnych chętnych do opisania czegokolwiek oczywiście zapraszam do zgłaszania się.
Materiały można znaleźć pod TYM ADRESEM
Co zrobiono:
- poprawki graficzne, merytoryczne, skryptowe
- korekta solucji Tronu Bhaala i Twierdzy Strażnika
- zmiany adresów
- nowe menu
- spisy treści (dzięki @Kliwer za request)
Co jest do zrobienia w dalszej perspektywie:
- klasy i podklasy
- bestiariusz
- zmiany w mechanice
Możliwe, że czegoś zapomniałem.
W każdym razie zapraszam do odwiedzania i dzielenia się uwagami, spostrzeżeniami itp.
Ad maiorem CoB Gratiam, anno nostris primo (29 Marpenoth 2017)
PS: Podobne spisy treści zostaną dodane do BG I.
Komentarze (0)
17 Eleint 2017 19:36
Dodane przez: Meisarcha
Komentarze (3)
Odnowiona Posiadłość Entara (dział Baldur's Gate I)!
Witajcie!
Z zadowoleniem przedstawiam Wam efekty pierwszego etapu modernizacji Klanowych zasobów dotyczących Gry znajdujących się na Stronie. Jakoś tak wyszło, że zamiast premiery BG I EE (która zbliża się powoli), mamy poprawioną BG I - wpływ na to ma fakt, iż gruntownie przerobiona (choć nie dotknęło to mechaniki i przedmiotów, które wymagają - mechanika - ostrych poprawek merytorycznych, przedmioty - całkowitego przekodowania) spora część artykułów, nieco dalej popchnięta została też korekta solucji. Większości prac nie zauważycie, za to, mam nadzieję, zrobią to przeglądarki. Zamienione zostały wszystkie adresy (z tych mało przyjaznych /bg1?p=... na zawierające tytuł bądź jego fragment). Zmienione też zostało samo menu (wg dawnego projektu Kirary), do tego grafiki tytułów są teraz tekstem (przedtem były obrazkami). No i sporo pomniejszych zmian, których wymienianie nie ma chyba większego sensu.
W związku z tym, że zmieniły sie adresy, a ja nie mam obecnie czasu (ani, prawdę powiedziawszy, chęci - zrobienie tego, co zostało zrobione, kosztowało bardzo dużo wolnego czasu i sił), by porobić przekierowania (powinienem to z czasem zrobić, ale potrzebuję trochę wytchnienia), dlatego prosze o raportowanie, jeśli na Forum spotkacie stare linki, zaktualizuję je.
Materiały można znaleźć pod TYM ADRESEM
Co zrobiono:
- poprawki graficzne, merytoryczne, skryptowe,
- zmiany adresów
- nowe menu
- w solce dodano informację o wiekszościowej korekcie dokonanej przed kilkoma laty przez Alvareza i morgana
- minimapki (naprawiono, Jolan)
- przekierowania
Co jest jeszcze do zrobienia (w najbliższym czasie):
- spisy treści (były i są tylko do Wrót i Candle, zamierzam to zmienić)
Co jest do zrobienia w dalszej perspektywie:
- dokończenie korekty solucji (morgan)
- gruntowne przerobienie/napisanie od nowa mechaniki
Możliwe, że czegoś zapomniałem.
W każdym razie zapraszam do odwiedzania i dzielenia się uwagami, spostrzeżeniami itp.
Ad maiorem CoB Gratiam, anno nostris primo (17 Eleint 2017)
EDIT: BTW, zapomniałem poinformować, że poprawek doczekały się również NPCe z BG II oraz (istniejące) BG II EE - dokonał ich sam Alvarez. Zapraszam do zapoznania się z nimi.
Z zadowoleniem przedstawiam Wam efekty pierwszego etapu modernizacji Klanowych zasobów dotyczących Gry znajdujących się na Stronie. Jakoś tak wyszło, że zamiast premiery BG I EE (która zbliża się powoli), mamy poprawioną BG I - wpływ na to ma fakt, iż gruntownie przerobiona (choć nie dotknęło to mechaniki i przedmiotów, które wymagają - mechanika - ostrych poprawek merytorycznych, przedmioty - całkowitego przekodowania) spora część artykułów, nieco dalej popchnięta została też korekta solucji. Większości prac nie zauważycie, za to, mam nadzieję, zrobią to przeglądarki. Zamienione zostały wszystkie adresy (z tych mało przyjaznych /bg1?p=... na zawierające tytuł bądź jego fragment). Zmienione też zostało samo menu (wg dawnego projektu Kirary), do tego grafiki tytułów są teraz tekstem (przedtem były obrazkami). No i sporo pomniejszych zmian, których wymienianie nie ma chyba większego sensu.
W związku z tym, że zmieniły sie adresy, a ja nie mam obecnie czasu (ani, prawdę powiedziawszy, chęci - zrobienie tego, co zostało zrobione, kosztowało bardzo dużo wolnego czasu i sił), by porobić przekierowania (powinienem to z czasem zrobić, ale potrzebuję trochę wytchnienia), dlatego prosze o raportowanie, jeśli na Forum spotkacie stare linki, zaktualizuję je.
Materiały można znaleźć pod TYM ADRESEM
Co zrobiono:
- poprawki graficzne, merytoryczne, skryptowe,
- zmiany adresów
- nowe menu
- w solce dodano informację o wiekszościowej korekcie dokonanej przed kilkoma laty przez Alvareza i morgana
- minimapki (naprawiono, Jolan)
- przekierowania
Co jest jeszcze do zrobienia (w najbliższym czasie):
- spisy treści (były i są tylko do Wrót i Candle, zamierzam to zmienić)
Co jest do zrobienia w dalszej perspektywie:
- dokończenie korekty solucji (morgan)
- gruntowne przerobienie/napisanie od nowa mechaniki
Możliwe, że czegoś zapomniałem.
W każdym razie zapraszam do odwiedzania i dzielenia się uwagami, spostrzeżeniami itp.
Ad maiorem CoB Gratiam, anno nostris primo (17 Eleint 2017)
EDIT: BTW, zapomniałem poinformować, że poprawek doczekały się również NPCe z BG II oraz (istniejące) BG II EE - dokonał ich sam Alvarez. Zapraszam do zapoznania się z nimi.
Komentarze (3)
28 Eleasias 2017 00:14
Dodane przez: Meisarcha
Komentarze (7)
Skarbiec na Stronie (cz. I)!
Witajcie!
Zgodnie z sugestią/propozycją/życzeniem Kliwera z dniem dzisiejszym udostępnione zostają nasze nieopublikowane, nieukończone prace. Znajdziecie je pod TYM adresem. Zapewne nie wszystko się znalazło, ale jeśli coś umknęło to raczej pojedyncze arty. Znacznie więcej znajduje się tu, na Forum, i w zbiorach prywatnych, co zamierzamy z czasem publikować (ale moce przerobowe ograniczonymi są, a pracy mnóstwo).
BTW, czary i postaci w DSotSC i NTotSC pod BGT, są zapożyczone z BG I.
Oczywiście nie są to wersje finalne, więc nie ponosimy odpowiedzialności za jakość tych opracowań;)
Przy okazji doszedłem do wniosku, by w podobnej formule wcielić w życie niegdysiejszy postulat Damianusa, odnośnie wydzielenia w liście modów zakładki z opisami - znajdziecie je TUTAJ - w tej formule są chyba jeszcze bardziej widoczne. Opisy NPCów i innych modów dołączą do listy na dniach - po prostu zapowiedziałem, że do końca tygodnia zostanie to zrobione, to starałem się wywiązać z zapowiedzi (choć i tak paręnaście minut po czasie).
Część I w tytule jest zapowiedzią pewnego rozwoju tej sekcji w przyszłości.
Mam nadzieję, że będzie Wam to służyć z pożytkiem. Ku chwale Amn! I CoBu oczywiście!
Aha, gdyby ktoś chciał nas wspomóc w tych pracach (przy opisywaniu czy wstawianiu) - proszę o kontakt (najlepiej przed rozpoczęciem prac, żeby nie dublować ich przypadkiem) i zapraszam.
Zgodnie z sugestią/propozycją/życzeniem Kliwera z dniem dzisiejszym udostępnione zostają nasze nieopublikowane, nieukończone prace. Znajdziecie je pod TYM adresem. Zapewne nie wszystko się znalazło, ale jeśli coś umknęło to raczej pojedyncze arty. Znacznie więcej znajduje się tu, na Forum, i w zbiorach prywatnych, co zamierzamy z czasem publikować (ale moce przerobowe ograniczonymi są, a pracy mnóstwo).
BTW, czary i postaci w DSotSC i NTotSC pod BGT, są zapożyczone z BG I.
Oczywiście nie są to wersje finalne, więc nie ponosimy odpowiedzialności za jakość tych opracowań;)
Przy okazji doszedłem do wniosku, by w podobnej formule wcielić w życie niegdysiejszy postulat Damianusa, odnośnie wydzielenia w liście modów zakładki z opisami - znajdziecie je TUTAJ - w tej formule są chyba jeszcze bardziej widoczne. Opisy NPCów i innych modów dołączą do listy na dniach - po prostu zapowiedziałem, że do końca tygodnia zostanie to zrobione, to starałem się wywiązać z zapowiedzi (choć i tak paręnaście minut po czasie).
Część I w tytule jest zapowiedzią pewnego rozwoju tej sekcji w przyszłości.
Mam nadzieję, że będzie Wam to służyć z pożytkiem. Ku chwale Amn! I CoBu oczywiście!
Aha, gdyby ktoś chciał nas wspomóc w tych pracach (przy opisywaniu czy wstawianiu) - proszę o kontakt (najlepiej przed rozpoczęciem prac, żeby nie dublować ich przypadkiem) i zapraszam.
Komentarze (7)
23 Flamerule 2017 10:43
Dodane przez: Cahir
Komentarze
Nowe wersje modów [VII 2017]
Modyfikacja Enhanced Edition Trilogy (EET) jest dla miłośników EE tym, czym Baldur’s Gate Trilogy (BGT) było i jest dla miłośników podstawowej wersji gry. Wiele modyfikacji zostało (i wciąż zostaje) uaktualnionych, by współgrały z tą fantastyczną modyfikacją. Aktywna na tym polu modderka Roxanne umieściła ostatnio aktualizacje do kliku popularnych modów NPC autorstwa Kaeloree, które umożliwiają ich instalację na wersji EET. A oto lista tych modyfikacji wraz z listą zmian:
Nephele NPC v3.0
• branched from v2.3
• upgraded for EET
• fixed ToB fatals
• EET to ToB Transition
• dialogue fixes
• tra fixes
Arath NPC v4.0
• branched from v2.2
• upgraded to EET
• Areas Tis with PVRZ
• script adaptation
• dialogues fixed
• EET transition to RoB
• WeiDU updated
Ninde NPC v3.0
• Branched off from EE v2.2
• tp2 corrections
• EET conversion
• corrected script errors
• dialogue adjustments
• EET ToB transition
• WeiDU version update
Dace NPC v3.0
• Branched off from EE v1.3
• adapted for EET
• fixed scripts for creature creation
• fixed dialogue errors
• EET ToB Transition
• WeiDU version update
Xulaye NPC v2.0
• branched off v 1.2.1
• upgraded to EET
• areas adapted to PVRZ
• tra corrections
• script corrections
• WeiDU version updated
• portrait upgrade
• options included into main
• removed leftovers from package
Iylos NPC v3.0
• branched off v 2.5
• upgraded to EET
• WeiDU version updated[/quote]
22 Flamerule 2017 23:27 Rozwiń
16 Flamerule 2017 19:40 Rozwiń
Nephele NPC v3.0
• branched from v2.3
• upgraded for EET
• fixed ToB fatals
• EET to ToB Transition
• dialogue fixes
• tra fixes
Arath NPC v4.0
• branched from v2.2
• upgraded to EET
• Areas Tis with PVRZ
• script adaptation
• dialogues fixed
• EET transition to RoB
• WeiDU updated
Ninde NPC v3.0
• Branched off from EE v2.2
• tp2 corrections
• EET conversion
• corrected script errors
• dialogue adjustments
• EET ToB transition
• WeiDU version update
Dace NPC v3.0
• Branched off from EE v1.3
• adapted for EET
• fixed scripts for creature creation
• fixed dialogue errors
• EET ToB Transition
• WeiDU version update
Xulaye NPC v2.0
• branched off v 1.2.1
• upgraded to EET
• areas adapted to PVRZ
• tra corrections
• script corrections
• WeiDU version updated
• portrait upgrade
• options included into main
• removed leftovers from package
Iylos NPC v3.0
• branched off v 2.5
• upgraded to EET
• WeiDU version updated[/quote]
22 Flamerule 2017 23:27 Rozwiń
16 Flamerule 2017 19:40 Rozwiń
Komentarze